Παρασκευή 27 Ιουνίου 2014

Καθαροσπόρης: Εγώ βάζω, εσείς;


Με κίνηση «ματ» απάντησε ο Βασίλης Καθαροσπόρης στην συνάντηση της Τετάρτης (25/06) για τα διοικητικά του συλλόγου αφού με νόημα ανέφερε «εγώ βάζω για παράδειγμα 10.000 ευρώ, πείτε μου τι βάζετε οι υπόλοιποι». Απάντηση δεν πήρε.
Ο Βασίλης Καθαροσπόρης ανέφερε στην συνάντηση της Τετάρτης (25/06): «Λεφτά υπάρχουν; Τις υποδομές θα της φτιάξουμε. Η Χαλκίδα θα αγωνίζεται στο Δημοτικό Στάδιο Χαλκίδας, όπως θα βρεθεί και το γήπεδο για να κάνουν προπόνηση η Ανδρική ομάδα και οι Ακαδημίες.
Σας ξαναρωτάω και απαντήστε μου. Λεφτά θα βρεθούν; Χωρίς λεφτά, δεν γίνεται τίποτα. Τα κορόιδα που τόσα χρόνια έριχναν χρήματα σε βαρέλι δίχως πάτο, δεν υπάρχουν πια. Για να ξεκινήσει το όχημα, χρειάζεται πετρέλαιο. Χρειάζεται ζεστό χρήμα. Πως θα μιλήσουμε με τον Τοκπασίδη και τους παίκτες για να μείνουν στην ομάδα; Τι θα τους πούμε; Εγώ βάζω για παράδειγμα 10.000 ευρώ. Πείτε μου τί βάζετε οι υπόλοιποι;» Χωρίς ωστόσο να λάβει κάποια απάντηση.

Επιμέλεια: Γιάννης Φραγκογιαννάκης

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου