Σάββατο 17 Αυγούστου 2013

Μόνος: Ευχαριστώ τον Α.Ο Χαλκίς


Ευχαριστήρια επιστολή έστειλε ο πρώην τερματοφύλακας του Α.Ο Χαλκίς, Γιώργος Μόνος.
Αναλυτικά η ανακοίνωση «Θα ήθελα να ευχαριστήσω θερμά την οικογένεια του Α.Ο Χαλκίς που μου έδωσε την ευκαιρία για τα 5 αυτά χρόνια να αποτελέσω βασικό κομμάτι της ομάδος και να αναδειχθώ ποδοσφαιρικά βάζοντας και εγώ με τη σειρά μου τη σφραγίδα σε ένα τόσο μεγάλο και ιστορικό σωματείο όπως είναι ο Α.Ο Χαλκίς.
Μέτα από μια 5ετη προσφορά μου στη ομάδα της καρδιάς μου και της πόλης μου θα ήθελα να ευχαριστήσω ιδιαιτέρως τον Πρόεδρο κ. Βασίλη Ταρνανά που παρ' όλες τις οικονομικές δυσκολίες δεν εγκατέλειψε ποτέ την ομάδα και στέκεται κοντά στην ομάδα όλα αυτά τα χρόνια.
Επίσης θέλω να ευχαριστήσω όλο το Δ.Σ, τον κ. Βασίλη Καθαροσπόρη, τα αδέρφια Χρήστο και Βαγγέλη Λινάρδο καθώς επίσης και τον προπονητή της ομάδος Παναγιώτη Τοκπασίδη για τις μεγάλες προσπάθειες που κατέβαλαν για την παραμονή μου στην ομάδα.
Τέλος, θα ήθελα να πω ένα μεγάλο ευχαριστώ στο φίλαθλο κόσμο της Χαλκίδας και να συνεχίσει να δίνει το παρόν ώστε η ομάδα της πόλης μας να βρεθεί εκεί που της αξίζει πραγματικά».

Επιμέλεια: Γιάννης Φραγκογιαννάκης

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου