Δευτέρα 27 Μαΐου 2013

Παντελής: Βρήκα την ησυχία μου στον Ηρακλή Ψαχνών


Απόλυτα ικανοποιημένος από όσα συνάντησε στον Ηρακλή Ψαχνών δήλωσε ο τεχνικός της ομάδας Νίκος Παντελής.

Αναλυτικά οι δηλώσεις του:

Για το αν θα παραμείνει στον πάγκο του Ηρακλή Ψαχνών δήλωσε: Αυτή τη βδομάδα θα μιλήσουμε με τη διοίκηση. Εγώ είμαι ευχαριστημένος από την ομάδα κι έχω βρει την ησυχία μου εδώ, καθώς είναι ένα νοικοκυρεμένο σωματείο.

Για τον αγώνα με τον Θρασύβουλο δήλωσε: Για εμάς ήταν ένα παιχνίδι διαδικαστικού χαρακτήρα όπου δώσαμε την ευκαιρία πρώτη φορά σε αρκετά νεαρά παιδιά καθώς είχαμε πολλές απουσίες αφού έφυγαν κάποιοι παίκτες. Έγινε ένα ανοικτό παιχνίδι και θα μπορούσαμε να πετύχουμε πιο γρήγορα ένα γκολ. Τελικά τα καταφέραμε στην τελευταία φάση με ένα σουτ του Χαϊκάλη και φτάσαμε στο 1 – 1, παρότι δεν είχαμε βαθμολογικό κίνητρο. Τώρα θα κάνουμε τον απολογισμό και θα δούμε πώς θα πορευτούμε του χρόνου. Θέλω να ευχηθώ ό,τι καλύτερο στον Βασίλη Βούζα και στον Θρασύβουλο που είναι πραγματικά ομάδα κόσμημα.

Επιμέλεια: Γιάννης Φραγκογιαννάκης

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου