Τρίτη 26 Μαρτίου 2013

Βαζάκας: Άλλαξα την φιλοσοφία τους



Ο Γιώργος Βαζάκας λίγη ώρα μετά την αποχώρησή του από τον Ηρακλή Ψαχνών μίλησε στο Onsports.gr για τη λύση της συνεργασίας του με την ομάδα της Εύβοιας αλλά και για την πικρία που του έμεινε φεύγοντας από τα Ψαχνά.
Δεν είχε περάσει μισή ώρα από τη συνάντηση του Γιώργου Στούπα με τον Γιώργο Βαζάκα, στην οποία ο πρόεδρος του Ηρακλή Ψαχνών ενημέρωσε τον έμπειρο προπονητή για τη λύση της συνεργασίας τους κι ο πρώην, πλέον, προπονητής των Ψαχνών μίλησε στο Onsports.gr.
Όπως εξήγησε ο έμπειρος τεχνικός, του χρεώθηκαν τα τελευταία αρνητικά αποτελέσματα της ομάδας της Εύβοιας, χωρίς όμως να του αναγνωριστεί το έργο που έκανε στα Ψαχνά.
«Άλλαξα τη ροή αυτής της ομάδας. Αλλάξαμε τελείως φιλοσοφία. Όταν ήρθα στα Ψαχνά, μου είπαν ''έλα για να μείνουμε κατηγορία''. Εγώ τους είπα πως αν έρθω, θα πάμε να ''βγούμε''. Και τα καταφέραμε. Αλλάξαμε ροή και φιλοσοφία και είμαστε μέσα στο στόχο. Δεν μπορούν να μου χρεώνουν αρνητικά αποτελέσματα τη στιγμή που βγάλαμε το πιο δύσκολο κομμάτι του προγράμματος», είπε αρχικά ο Γιώργος Βαζάκας στο Onsports.gr.
«Μου μένει μια στενοχώρια γιατί τώρα που έχει η ομάδα μπροστά της βατό πρόγραμμα, ο στόχος της ανόδου είναι εφικτός κι εγώ δεν θα είμαι εδώ. Θέλω να πω και κάτι ακόμα. Πριν από ένα μήνα, είχα προτάσεις από τρεις ομάδες. Ήταν ενήμερος κι ο κ. Στούπας, εγώ δεν έφυγα από τα Ψαχνά όμως αυτοί τώρα με «πούλησαν». Τώρα που η ομάδα θα μπει σε βατό δρόμο. Άλλωστε, και στον πρώτο γύρο, σε αυτά τα παιχνίδια κάναμε το ντεμαράζ κι ανεβήκαμε ψηλά», σχολίασε στη συνέχεια.
Τέλος, ο έμπειρος προπονητής είπε: «Ο τρόπος που φεύγω από τον Ηρακλή Ψαχνών δεν μου άρεσε. Ήταν ανήθικος. Όταν ήρθα, μου ζήτησαν να σωθεί η ομάδα. Εγώ τους είπα πως θα την ανεβάσω. Το πρωτάθλημα τελειώνει στις 20 Μαΐου και τότε θα έπρεπε να κριθώ για το αν πέτυχα ή όχι στα Ψαχνά. Ξέρω το έργο μου στην ομάδα, όπως είπα άλλαξα εντελώς τη ροή και τη φιλοσοφία της, όμως δεν εκτιμήθηκε αυτό».

Πηγή: www.onsports.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου