Τρίτη 18 Σεπτεμβρίου 2012

Κώστας Λάμπρου: Όνειρο η Εθνική



Ως βασικός με τη φανέλα της Φέγενορντ αγωνίστηκε ο Κώστας Λάμπρου στο ματς πρωταθλήματος με αντίπαλο την Τσβόλε για την προηγούμενη αγωνιστική.
Οι εντυπώσεις που άφησε ο Χαλκιδαίος πορτιέρο στον προπονητή της ομάδας, Ρόναλντ Κούμαν ήταν μόνο θετικές θέτοντας εαυτό σα νέες περιπέτειες. Ο νεαρός γκολκίπερ ετοιμάζεται να πάρει θέση βασικού κάτω από τα δοκάρια στο ντέρμπι με την Αϊντχόβεν και δεν κρύβει πως όνειρο του είναι αφού καθιερωθεί είναι να κληθεί στην Εθνική.

Δείτε τι δήλωσε ο Κώστας Λάμπρου στο ad.nl

Έχω συμβόλαιο ως το 2015 και αυτή είναι η ευκαιρία μου να κάνω τη διαφορά.

Σχετικά με τον Έρβιν Μούλντερ: Δεν λέω πως είμαι καλύτερος από τον Έρβιν. Είναι πολύ καλός συμπαίκτης. Με βοήθησε σημαντικά στο ντεμπούτο μου και αυτό δεν θα το ξεχάσω ποτέ.

Για την Εθνική: Eλπίζω να συνεχίσουν να με παρακολουθούν από την πατρίδα μου. Η συμμετοχή μου στην Εθνική ομάδα είναι όνειρο για μένα. Αλλά προτιμώ να μην κοιτάζω τόσο μακριά. Την Κυριακή κόντρα στην Αϊντχόβεν είμαι αποφασισμένος να κάνω περισσότερα από ότι στο ντεμπούτο μου. Ανυπομονώ γι’ αυτό το παιχνίδι.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου