Τετάρτη 28 Μαρτίου 2012

Ανακοίνωση Γιώργου Ψαθά



Θα ήθελα να ενημερώσω τον φίλαθλο κόσμο, σχετικά με καταχώρηση που φιλοξενείται στην επίσημη ιστοσελίδα της ΠΑΕ Πλατανιάς Χανίων και σε αυτήν, προφανώς για λόγους εντυπώσεων κι ισχυροποίησης του κειμένου, γίνεται αναφορά στον όνομά μου.
Θα παρακαλούσα την, κατά τα άλλα, καθ' όλα σεβαστή ομάδα του Πλατανιά, να μην εμπλέκει ανθρώπους που δεν γνωρίζει την διαδρομή τους, με μόνο στόχο την στείρα αντιπαράθεση. Με μια απλή μόνο ερώτηση στην Ε.Π.Ο ή στην Ε.Π.Σ Χανίων θα μάθαιναν για τους ανθρώπους του Δ.Σ της Ε.Π.Σ Εύβοιας, αλλά και για εμένα, ότι είμαι ένας άνθρωπος με 30ετή και πλέον παρουσία στα γήπεδα, με θητεία σε όλες τις θέσεις και θα μπορούσαν να βεβαιωθούν για τον χαρακτήρα μου, την όποια προσφορά μου και τους συνεχείς αγώνες μου για υγιές άθλημα.
Θα τους διαβεβαίωναν, επίσης, ότι σε καμία περίπτωση δεν θα προέβαινα σε ενέργεια αντίθετη με το πνεύμα του αθλήματος και κύριο μέλημά μου ήταν και παραμένει η προστασία των εμπλεκομένων, έτσι ώστε να δημιουργούνται οι κατάλληλες συνθήκες για να παιχθεί ποδόσφαιρο. Αυτός ήταν κι ο λόγος της παρουσίας μου στον συγκεκριμένο αγώνα.
Αν στην ένταση του παιχνιδιού παρανοήθηκε από ορισμένους η προσπάθεια μου για εκτόνωση της κατάστασης, θα πρέπει οι πιο ψύχραιμοι να επαναφέρουν την ηρεμία και να μην εξακοντίζονται κατηγορίες, άκριτα, μόνο και μόνο για να επιτευχθεί ένας αμφιβόλου σημασίας σκοπός.
Η Εύβοια παραμένει ένας φιλόξενος τόπος, για τον αθλητισμό και γενικότερα, και το αποδεικνύουμε σε κάθε περίπτωση. Δεν είναι τυχαίο ότι έχουν περάσει τόσες ομάδες, σε όλες τις κατηγορίες και δεν έχει ακουστεί το παραμικρό. Αυτό θα πρέπει να προβληματίσει για τον θόρυβο που ξαφνικά δημιουργείται.
Είμαι βέβαιος ότι στην επόμενη επίσκεψή της η ομάδα του Πλατανιά θα το διαπιστώσει.
Ας εργαστούμε όλοι, ο καθένας από τον τομέα ευθύνης του, για την εξέλιξη του αθλήματος κι όχι για περιττές κορώνες που κανέναν δεν βοηθούν.


Γιώργος Ψαθάς

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου